W dobie Internetu całkowicie normalne jest, że firmy sięgają po coraz to nowsze sposobności i coraz to bardziej efektywne metody, ażeby przyciągać klientów. Ich stały dopływ to dla nich sposobność rozwoju i utrzymania dobrej pozycji w biznesie. Nie dziwi zatem fakt, że social media stały się tak popularne, kiedy tylko zaczęły zyskiwać na znaczeniu na świecie. Dzięki nim marki mogą się stale komunikować z klientami i podtrzymywać ich zaangażowanie w relacji.
Relacja jest natomiast bardzo ważna, bo to od niej zależy, czy dana firma będzie się cieszyła lojalnością własnych klientów, czy dosłownie przeciwnie, szybko ichniejszym straci i odejdą one do konkurencji. Aktualnie reklama na Facebooku pokazuje, jak bardzo firmom i agencjom reklamowym zależy na tym, żeby przez stale docierać do swoich fanów i dostarczać im tego, co najlepsze. To sprawa kluczowa ponieważ nowoczesna komunikacja medialna zakłada, że jeżeli bezsporne procesy są poprawnie realizowane, to dają one oczekiwany efekt. W tym wypadku jednak oczekiwanym efektem jest prawdziwa miłość do marki i jej towarów lub usług. Wizerunek na Facebooku musi być kreowany z rozmysłem, w sposób konsekwentny i stosowny, jeśli tak jest, to na efekty nie trzeba długo czekać. W większych firmach do obsługi FanPage zatrudnia się agencje lub specjalnych pracowników od reklamy i PR i to ichniejszym zadaniem jest wyłuskanie z tej strony fanowskiej wszystkiego, co najlepsze i takie pokazanie tego ludziom, by stale chcieli więcej. To nieustanny proces, którego przenigdy nie można zatrzymać.
Warto spostrzec: wizerunek na facebooku.