Fajne kalendarze jako reklama

Nie ma chyba zwyklejszego, lepszego, tańszego i bardziej uniwersalnego gadżetu reklamowego, jak kalendarz. Bez wątpienia nie chodzi tutaj o te małe kalendarzyki kieszonkowe lub do portfela, tylko o prawdziwe bardzo duże kalendarze reklamowe, które można powiesić na ścianie, kalendarze w formie zeszytów na cały rok lub kalendarze do postawienia na biurku. Takie kalendarze są droższe, większe, ale jednocześnie jest to rozwiązanie bardzo uniwersalne.




Każdy z nas stosuje przecież kalendarza w takiej, czy innej formie, więc nie będzie osoby, dla której ten prezent byłby nietrafiony. Wielokrotnie firmy zamawiają setki, a dosłownie tysiące takich kalendarz i wręczają je każdemu klientowi, który w czasie przedświątecznym lub noworocznym zrobi zakupy na przykład za określoną kwotę. Takie kalendarze można również wręczać do każdego zakupu lub na przykład można je dodawać do zakupów zrobionych przez internet lub podarować przykładowo kontrahentom, którzy odwiedzają nas w celu podjęcia współpracy, a my chcielibyśmy w jakiś sposób ich do siebie przekonać i z nimi negocjować. Kalendarze trójdzielne w takim wypadku są bardzo fajnym rozstrzygnięciem, po to są duże kalendarze, które można powiesić w miejscu reprezentacyjnym na ścianie i tym samym możliwe będzie przez cały czas zerkanie na nazwę i logo firmy, która nam taki kalendarz podarowała. Jeśli firma myśli rozsądnie, to po pewnym czasie zainwestuje w kalendarze trójdzielne albo inne i przekona się, że takie gadżety de facto dobrze sprawdzają się w promocji firmy. Nie ulega wątpliwości, że to świetny pomysł.
Więcej informacji na stronie: tutaj