Dlaczego warto oferować klientom gadżety reklamowe

Powszechnie mówi się, że uzyskanie nowego klienta jest 10 razy droższe od zatrzymania obecnego. Jest w tym dużo prawdy, dlatego trzeba przyjąć odpowiednie strategie, prowadzące do zwiększenia lojalności klientów wobec naszego sklepu.

Klienci bardzo lubią, gdy dostaną coś od firmy. Coś więcej niż to, na co się umawiali, jakiś bonus, którego nie oczekiwali. Efekt pozytywnego zaskoczenia jest bardzo silny i pozostaje na długo, dzięki czemu zwiększa się szansa na zatrzymanie klienta u siebie.

Akcesoriów, które można zaoferować klientowi jest mnóstwo, w tym takie, które nie obciążą za bardzo naszego budżetu.

Niezależnie od branży sklepu, można klientowi dać brelok reklamowy. Przydaje to się szczególnie w punktach dorabiania kluczy, lub w przypadku firm montujących drzwi albo wymieniających zamki. Breloki są bardzo tanie, więc można posiadać ichniejszym ogromną ilość przygotowaną na każdą okazję i wywołać pozytywne emocje u klienta. Jeszcze ciekawszym, choć ciut droższym rozstrzygnięciem są kubki reklamowe z nadrukiem. Takie rzeczy w domu przydają się w każdym momencie, bo kubki i szklanki w większości się tłuką, zatem każda dodatkowa sztuka będzie ze stuprocentową pewnością wykorzystywana. Praktycznymi gadżetami, którymi można obdarować klienta są również notesy z logo, opracowane do budowy notatek wszelkiego rodzaju. Niezależnie od tego, czy klient będzie używał takiego notesu do pracy, czy do tworzenia listy zakupów, ważne jest, że będzie miał ciągły kontakt z naszym logo. Przy wyborze odpowiednich materiałów reklamowych, warto wspomnieć o ich do profilu naszej firmy.

Zobacz też: notesy reklamowe.