Kiedy należy wymienić logo w firmie, pojawia się pytanie, kto to profesjonalnie zrobi. Spore firmy i korporacje mają swoich własnych grafików w wydziałach graficznych i kreatywnych, zatem przygotowaniem znaków logo zajmują się ci pracownicy. Mniejsze firmy muszą to zlecić, bo nie mają na etacie zatrudnionego człowieka, który para się przygotowaniem grafik.
W sytuacji rebrandingu logo firmy wytwarza się od nowa razem z innymi materiałami reklamowymi, co zajmuje wiele czasu i jest także dosyć sporym kosztem.
W takiej sytuacji powinno się przedtem zwerbować sobie osobę, która będzie zajmowała się takimi kwestiami, a najlepiej w ogóle posiadać kierownika projektu. Kierownik projektu będzie mógł takie rzeczy nadzorować i pomagać w przygotowaniu całego projektu. Oczywiście ważne ze względu na działanie firmy powinno być to, ażeby firma miała świetnie opracowany intencja tego rebrandingu i żeby wiedziała, jak w konsekwencji powinien być zrealizowany. To nie jest łatwe. W pewnych sytuacjach to wymaga naprawdę na prawdę dużo pracy. Projektowanie logo trzeba zacząć od nowa i to również nie jest wcale takie proste. Logotyp, który był poprzednio, zdarza się, że nawet nie jest inspiracją. Nie chodzi o to, że się go przerabia, niemniej jednak po prostu od nowa konstruuje się logo dla firmy. Przy czym logo firmy w nowej wersji musi być trochę inne, oczywiście musi nawiązywać do tej samej działalności i tej samej branży, ale powinno przekazywać inne wartości, o ile się zmieniły, lub mieć inną kolorystykę. W tym przypadku zróżnicowanie jest realnie spore.
Więcej: https://www.aldo-kalendarze.pl.